Reclame Code Commissie vreest opheffing
Het voortbestaan van de Reclame Code Commissie is onzeker. De
commissie, die klachten over reclames behandelt, heeft te weinig…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Voorzitter H.Bruggink heeft dat dinsdag gezegd. De stichting krijgt steeds moeizamer bijdragen vanbrancheorganisaties. ‘Een andere financiering was altijd al nodig, maar het begint nu echt te kraken', aldus Bruggink. Hij heeft ondernemingsorganisatie VNO/NCW gevraagd mee te denken. Streven is dat alleadverterende bedrijven een kleine contributie gaan betalen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Reclame Code Comissie behandelt jaarlijks ruim 2000 klachten over advertenties,bijvoorbeeld omdat deze misleidend of onfatsoenlijk zouden zijn. Bij de commissie werken achtpersoneelsleden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftBron: ANP
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid