Overslaan en naar de inhoud gaan

Randstad verlengt sponsorcontract in Formule 1

Uitzendorganisatie Randstad verlengt het sponsorcontract met het formule-1-team AT&T Williams.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om een contract van drie jaar. Dat maakte Randstad donderdag bekend. Vorig jaar was Randstad ook al aanwezig in de populaire Formule 1. In het nieuwe contract is afgesproken dat het logo van de onderneming zichtbaar is op de neus van de nieuwe raceauto. Randstad is actief in twaalf van de zeventien landen die op de race-kalender voorkomen.

related partner content for mobile comes here

De Formule 1 begint steeds populairder te worden in het Nederlandse bedrijfsleven. Zo sponsort de bankverzekeraar ING de komende drie jaar het formule-1-team van Renault. Naar verluidt gaat het om een contract ter waarde van honderden miljoenen euro's. Autofabrikant Spyker kocht vorig jaar het Midland-team. Inmiddels heeft dit formule-1-team de Nederlander Christijan Albers als eerste rijder binnengehaald. Verder zijn er sponsoren gevonden in onder meer McGregor en Exact Software. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in