
Zo vond Mediamark Research & Intelligence (MRI). In het onderzoek Survey of the American Consumer vond het bureau dat 3,2 procent van de Amerikaanse volwassenen de afgelopen 30 dagen een televisieprogramma heeft gedownload. Een flinke groei ten opzichte van vorig jaar: 141,4 procent.
Het percentage online videokijkers steeg in dezelfde periode met 35,4 procent naar een totaal van 23,3 procent. 4 procent van de respondenten belt geregeld online; een groei van 32 procent.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe meest populaire activiteiten online blijven: e-mailen (74,2 procent), nieuws volgen (46 procent ) en rekeningen betalen (39,6 procent). Toch groeien de percentages van deze mainstream-activiteiten ook nog steeds, zij het iets minder hard.
MRI onderzocht dit jaar een aantal nieuwe activiteiten, te weten foto’s delen (1 op de 4 respondenten zegt dit regelmatig te doen), online kaartjes verzenden (9 procent), televisie kijken online ( 5,3 procent deed dit de afgelopen maand), een video uploaden (4,1 procent).
Bron: Marketingcharts
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee