Overslaan en naar de inhoud gaan

Online televisiekijken neemt snel toe

Amerikaanse consumenten gebruiken, net als voorgaande jaren, het internet het meeste om te e-mailen, het nieuws te volgen en rekeningen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo vond Mediamark Research & Intelligence (MRI). In het onderzoek vond het bureau dat 3,2 procent van de Amerikaanse volwassenen de afgelopen 30 dagen een televisieprogramma heeft gedownload. Een flinke groei ten opzichte van vorig jaar: 141,4 procent.

related partner content for mobile comes here

Het percentage online videokijkers steeg in dezelfde periode met 35,4 procent naar een totaal van 23,3 procent. 4 procent van de respondenten belt geregeld online; een groei van 32 procent.

De meest populaire activiteiten online blijven: e-mailen (74,2 procent), nieuws volgen (46 procent ) en rekeningen betalen (39,6 procent). Toch groeien de percentages van deze mainstream-activiteiten ook nog steeds, zij het iets minder hard.

MRI onderzocht dit jaar een aantal nieuwe activiteiten, te weten foto’s delen (1 op de 4 respondenten zegt dit regelmatig te doen), online kaartjes verzenden (9 procent), televisie kijken online ( 5,3 procent deed dit de afgelopen maand), een video uploaden (4,1 procent).

Bron: Marketingcharts

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in