Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Toerisme Recreatie Nederland

Toerisme Recreatie Nederland begint in april 2002 het Nationale Attractiespel. Doel van de actie is extra promotionele ondersteuning van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Paul van Loon, bekend van kindergriezelverhalen, heeft speciaal voor deze actie een kort verhaal geschreven. ‘De Magische Attractiebus’ vormt de spil van een groot landelijk spel. Gedurende zeven weken sparen kinderen voor vrijkaarten en abonnementen bij attractieparken, dierentuinen en musea. Het finaleweekend op 8 en 9 juni sluit de actie af. Naast dagrecreatiebedrijven werken Mc Donald’s en Shell aan de campagne mee.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in