Nieuw bureau voor customer media: Your CaB
Jan Loovens en Marc van Dijk, onder meer verantwoordelijk voor Sanoma Custom Publishing, beginnen samen een nieuw bureau: Your CaB.
Het persbericht legt uit dat your CaB staat voor ‘your customers and brands’, maar bovendien Engels is voor taxi: ‘de klant weet als geen ander waar hij heen wil, maar kent niet altijd de slimste weg. Of hij wil gewoon lekker gereden worden.’
Activiteiten van het bureau zijn o.a. het analyseren van de huidige media-inzet, het bedenken van crossmediale concepten, het uitnutten van de commerciële mogelijkheden van die eigen activiteiten (adverteerders, sponsors, joint promotions) en het leveren van (tijdelijke) mankracht om dat te realiseren.
De initiatiefnemers zijn Marc van Dijk (ex director Sanoma Key Accounts/Custom Publishing) en Jan Loovens (ex algemeen directeur Media Partners Group/RSDB business line Marketing Communications).
Sak van den Boom noemt de oprichting van het nieuwe bureau ‘verrassend, omdat hun contracten blijkbaar geen concurrentiebeding bevatten, maar ook verrassend omdat zij als geen ander weten wat de kracht van relatiemedia is. Geduchte concurrenten zou ik zeggen, of te waarderen collega’s.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid