Masterfoods presenteert magazine voor jonge moeders
Masterfoods richt zich met een magazine op jonge moeders.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bright Ideas is de titel van het magazine dat is bedacht voor de promotie van ‘zoete merken’ als Galaxy, Maltesers en Milky Way. Het eerste nummer, dat in Engeland is gestuurd aan duizenden adressen uit de Masterfoods’ database, besteedt aandacht aan lifestyle, spellen en kinderen. Tevens bevat het magazinetegoedbonnen voor Masterfoods producten, prijsvragen, Pizza Hut bonnen en schoonheidsbehandelingen. Het tijdschrift, gemaakt door Proximity London, bevat ook een vragenlijst die gegevens moet opleveren voor toekomstige dm-activiteiten.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid