Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf neemt alweer afscheid van Spits-directeur Pelle

Roland Pelle, directeur van Spits-uitgeverij en Telegraaf-dochter Basis Media, heeft het concern onverwachts verlaten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Telegraaf Holding-directeur Willem Kok: 'Roland was hier op contractbasis, dus feitelijk ad interim, werkzaam. We hebben nu intern een opvolger voor hem gevonden en afscheid genomen van Pelle.' Die opvolger is Rob Eijkelenkamp, die eerder het personeelscluster leidde binnen het advertentiebedrijf van De Telegraaf. Wat precies de reden is van Pelle's vertrek, blijft onduidelijk. Wel laat Kok weten dat het 'huidige advertentievolume van Spits geen recht doet aan de positie die de gratis krant op de lezersmarkt heeft.' In bereik is Spits inmiddels de tweede krant van Nederland. De ambitie van het Telegraaf-concern is om de krant nog dit jaar breakeven te krijgen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in