Overslaan en naar de inhoud gaan

Lovende ‘ouders’ uit promofilmpje Madurodam blijken eigen PR-medewerkers te zijn

Het gebeurt iedere PR-afdeling weleens dat je eigen mensen of familieleden inzet tijdens een evenementje. Voor hand- of spandiensten,…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het gebeurt iedere PR-afdeling weleens dat je eigen mensen of familieleden inzet tijdens een evenementje. Voor hand- of spandiensten, misschien als ‘vulling’ of voor een aardig quootje. Zo ook bij Madurodam.

related partner content for mobile comes here

 

Louter positief

 

Voor de kersverse attractie Nieuw Amsterdam  zette het attractiepark een paar filmpjes online waarin verschillende kinderen en ouders hun mening geven. Ze worden anoniem opgevoerd, alsof het willekeurige bezoekers zijn. Louter positieve quotes.

 

‘Het is heel erg mooi dat kinderen op deze manier iets mee kunnen krijgen van een stukje Nederlandse geschiedenis, maar wel op een hele leuke manier.’

 

En, een andere ouder:

 

‘Ik had niet verwacht dat Madurodam zo'n gave grote attractie neer zou zetten'

 

(klik op de illustratie voor het filmpje)

 

Klein leugentje

 

Vooral dat laatste mogen we gerust een klein leugentje noemen, want deze geciteerde enthousiaste ouder blijkt volgens de oplettende site Looopings.nl Ludmilla Molina. Ze is ruim een jaar werkzaam als marketeer bij het pretpark en nota bene lid van het projectteam voor Nieuw Amsterdam

 

Ook de eerst geciteerde ouder is geen onbekende. Deborah Huisman is contentspecialist en werkt in die hoedanigheid onder meer mee aan de PR van Madurodam.

 

Madurodam was niet bereikbaar voor commentaar.

 

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in