Overslaan en naar de inhoud gaan

Jacques de Leeuw blijft geld overmaken naar verlieslijdend Audax

Audax lijdt verlies, oud-directeur en grootaandeelhouder Jacques de Leeuw stort ook de komende jaren miljoenen bij om het eigen vermogen op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bestaande activa van mediaconcern Audax zijn in waarde verminderd. Daarbij heeft een reorganisatie de cijfers van de organisatie in het rood doen belanden. Jacques de Leeuw, enig aandeelhouder van Audax en oud-directeur, reikt de publisher de helpende hand toe en maakt de komende jaren miljoenen over naar het bedrijf om het eigen vermogen niet verder te laten dalen. Dat blijkt uit het jaarverslag 2013 van Audax, meldt het FD.

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar stak De Leeuw nog 5 miljoen euro in het bedrijf. Het FD: ‘Ook dit jaar en in 2015 zal hij geld in de onderneming steken, zij het minder dan vorig jaar.’

Paul van den Wittenboer, cfo van Audax, zegt: ‘Er spreekt vertrouwen uit dat hij geld steekt in het bedrijf.’ De onderneming zou voor een periode van grote investeringen staan, onder meer in ICT.

Meer bij . (Betaalde content)

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in