Heineken-pitch voor internationale creatieve account
Een van de twee bureaus wordt dan het centrale aanspreekpunt voor het mondiale account dat zo rond de 70 miljoen euro waard is. StrawberryFrog werkt pas sinds augustus op het account. Toen won het Amsterdamse bureau een pitch nadat Heineken had besloten het werk weg te halen bij Wieden & Kennedy Amsterdam.
Saillant is dat Sir Frank Lowe, oprichter van The Red Brick Road en voorheen Lowe, heel close is met Charlene de Carvalho, de dochter van Freddy Heineken. Het lijkt er dan ook sterk op dat het Heineken-concern de startup van de Britse reclameman een handje gaat helpen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaStrawberryFrog maakte onder meer de campagne rond de sponsoring van de Uefa Champions League. Heineken wilde tegen Brandrepublic niets zeggen over een mogelijke pitch.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid