Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken-pitch voor internationale creatieve account

Heineken schrijft opnieuw een pitch uit voor het wereldwijde creatieve account. Het huidige bureau StrawberryFrog Amsterdam moet het daarin…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een van de twee bureaus wordt dan het centrale aanspreekpunt voor het mondiale account dat zo rond de 70 miljoen euro waard is. StrawberryFrog werkt pas sinds augustus op het account. Toen won het Amsterdamse bureau een pitch nadat Heineken had besloten het werk weg te halen bij Wieden & Kennedy Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Saillant is dat Sir Frank Lowe, oprichter van The Red Brick Road en voorheen Lowe, heel close is met Charlene de Carvalho, de dochter van Freddy Heineken. Het lijkt er dan ook sterk op dat het Heineken-concern de startup van de Britse reclameman een handje gaat helpen.

StrawberryFrog maakte onder meer de campagne rond de sponsoring van de Uefa Champions League. Heineken wilde tegen Brandrepublic niets zeggen over een mogelijke pitch.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in