Groter bereik door krantensite naast dagblad
Gelijktijdige inschakeling van een krantensite naast het dagblad resulteert in een groot toegevoegd bereik.
Dat meldt PCM Dagbladen. Het krantenbedrijf liet onderzoek uitvoeren door TNS NIPO. Bij Algemeen Dagblad en NRC Handelsblad stijgt het netto bereik zelfs met meer dan 50 procent. Onder de doelgroep 18-35 jaar wordt het bereik van deze titels zelfs dubbel zo groot.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Op basis van de huidige praktijk is uitgegaan van de combinatie van één plaatsing in de krant en een twee weken durende campagne op de krantensite.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaHet onderzoek is uitgevoerd onder personen van 18 jaar en ouder. Het had plaats in 2 veldwerkgolven, een vanaf half april tot half mei op basis van telefonisch onderzoek (CATI) en een via de computer thuis (CAPI), in de periode eind mei begin juni. De totale steekproef is 3.666.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid