
Overal gonst het begrip contentmarketing rond. Terecht, want jouw potentiële klant valt niet meer te verleiden met slechts roepen dat jij de beste bent. In de nieuwe tijd bind je klanten vooral door hen relevante content te bieden. Content die de klant echt helpt.
Veel marketeers zijn er inmiddels van doordrongen dat de moderne klant ongevoelig is geworden voor commercie, maar liever wordt verleid over de as van inhoud. Om goede content te creëren moet je nadenken over doelgroepen en doelstellingen, over een rake contentformule, verschillende contentsoorten, en over vormgeving en beeldkeuze. Ook moet je bedenken hoe je die content kostenefficiënt én geloofwaardig bij je doelgroep krijgt (via paid, owned of earned media). Marketing lijkt dan ineens verdraaid veel op het klassieke uitgeven.
In dit e-book nemen we je mee op reis. Aan de hand van vijf hoofdstukken wijzen we je de weg naar hoe jij een volleerd B2B-uitgever wordt:
- Verandermanagement
- Draagvlak intern
- Contentstrategie- & creatie
- Contentmanagement
- Return on content (hoe meet je je ROI?)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidYou may be able to return books and comics that you bought from the Kindle Store. If you want to return an item that is not Kindle content [url=https://itunesadvisor.com/itunes-account-login/]itunes login[/url].