Overslaan en naar de inhoud gaan

Gratis whitepaper: naar een succesvolle contentstrategie

Jij bent als marketeer natuurlijk al bezig met een contentstrategie. Wil je meer resultaat? Download de whitepaper.
&content

Bij encontent geloven we dat het bij B2B marketing en communicatie gaat om de inhoud. Zakelijke beslissers zitten niet te wachten op commerciële push-campagnes, maar willen inhoudelijk aangesproken worden met content waar zij wijzer van worden. encontent helpt zakelijke beslissers het contact met B2B doelgroepen te onderhouden over de inhoudelijke as. Dit doen we met onze kennis van B2B (content)marketing; we bereiken, boeien en converteren zakelijke doelgroepen voor onze klanten.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Door middel van contentmarketing je marketingdoestellingen halen? Deze whitepaper gaat het over het bepalen van de juiste contentstrategie. We doorlopen de eerste 3 stappen (van de 7) op weg naar een ronkende contentformule, want eigenlijk is een contentstrategie vergelijkbaar met een redactionele formule. En om te kunnen acteren als uitgever, moet je denken als uitgever.

Na het lezen van de whitepaper contentstrategie heb je de eerste drie belangrijke stappen gezet:
- Marketingdoelstelling
- Propositie
- Buyer persona

Download de whitepaper

Leer je liever door te doen? We organiseren op donderdag 4 april en donderdag 9 mei weer een workshop contentstrategie. Deze workshop is alleen relevant voor marketeers met een B2B focus die werkzaam zijn bij bedrijven met minstens 100 werknemers. 

Meld je gratis aan voor de workshop

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Renush

The Safest Windows Ever Made Parents are rightly concerned with the safety and security of their
http://fileexplorerwindows.com children and and likewise the safety and security of their children’s data.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

&content

Bij encontent geloven we dat het bij B2B marketing en communicatie gaat om de inhoud. Zakelijke beslissers zitten niet te wachten op commerciële push-campagnes, maar willen inhoudelijk aangesproken worden met content waar zij wijzer van worden. encontent helpt zakelijke beslissers het contact met B2B doelgroepen te onderhouden over de inhoudelijke as. Dit doen we met onze kennis van B2B (content)marketing; we bereiken, boeien en converteren zakelijke doelgroepen voor onze klanten.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in