Overslaan en naar de inhoud gaan

Frozen Cinema simuleert het daklozenleven en laat publiek via QR doneren

Het Duitse goede doel Fiftyfifty heeft in december en januari een charitatieve campagne in bioscopen opgezet om donaties voor daklozen te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Duitse goede doel heeft in december en januari een charitatieve campagne in bioscopen opgezet om donaties voor daklozen te stimuleren.

related partner content for mobile comes here

In de bioscoopzalen lieten ze door een airconditioning de temperatuur zakken naar 8 graden en werd er voor de hoofdfilm een film gedraaid over de omstandigheden van daklozen. De bioscoopbezoekers konden zich door dekens warm houden, waarmee het leven van daklozen enigszins werd nagebootst. Daklozen hebben het vaak echter een stuk zwaarder te verduren met temperaturen ver onder de nul. Op de dekens waren QR codes genaaid, waardoor de bioscoopbezoekers direct via hun smartphone een donatie konden doen.

Zie video:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in