Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze media- en merkenblogs waren het populairst in 2017

De best gelezen blogs van opiniemakers in marketing, media en reclame.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

1. Teleurgesteld in Tony’s Chocolonely
Esther Overmars is uitgekeken op de schaarste-strategie van knuffelmerk Tony’s Chocolonely

related partner content for mobile comes here

2. Rabobank, stop alsjeblieft met de route van pochen en opscheppen
De Rabobank beweert de twee grootste wereldproblemen, geweld en honger, te gaan oplossen, maar vertelt niet hoe. Onsmakelijke borstklopperij, vindt Jaap Toorenaar.

3. Ici Paris slaat de plank mis met 'durf jezelf te zijn'
Empower meisjes en vrouwen (in reclame), in plaats van in te spelen op hun onzekerheden, schrijft Natwerks Lot van Beek

4. Zeepbel Blendle loopt leeg
Blendle heeft 2017 wel degelijk overleefd, maar blogger Richard Otto scoorde veel lezers en reacties door zijn twijfels over het concept uit te spreken.

5. De Mol en TMG: tien jaar onveiligheid
Marianne Zwagerman bracht in kaart wat 10 jaar bemoeienis van John de Mol het bedrijf TMG heeft opgeleverd: weinig.

6. Rechter oordeelt: geen auteursrecht op stockfoto
Media-advocaat Michiel Coops geeft context bij een opvallende uitspraak van de rechter.

7. Het einde van de Heineken Music Hall
'Het noemen van een totaal andere activiteit naar jezelf is een hachelijke zaak. Je doet alsof jij het bent, maar je bent niet’, zo schrijft Joost Augusteijn.

8. Dit worden de trends van 2018 volgens 25 media-ceo’s
Waar zetten de Nederlandse CEO’s volgend jaar hun geld op in? Heiko Bleeker onderzocht het.

9. Rabobank: gebakken lucht in een mooie film
Rabobank bleef de gemoederen bezig houden, Philip Kok, vroeg zich na de veelbesproken pitch af: is dit alles?

10. Boycot Hak, het boycot-merk
In het jaar van de opkomst van de term brand safety deed Aart Lensink een oproep Hak te boycotten. En NRC.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in