Overslaan en naar de inhoud gaan

Daimler-topman Schrempp ontkent verkoop Chrysler

President-directeur Jürgen Schrempp van autoconcern DaimlerChrysler voelt niets voor een verkoop van de noodlijdende Chrysler-divisie.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een mogelijk verkoop van Chrysler noemt Schrempp ‘misdadig’. Maar de topman denkt ook dat een snel herstel van de Amerikaanse autodivisie, waarop de pasbenoemde Chrysler-voorman Dieter Zetsche onlangs zinspeelde, ver weg is. “Dat duurt zeker nog zo'n twee, drie, vier jaar.” Schrempp stelt dat de operationele winst van DaimlerChrysler over 2000 op ongeveer 22,5 miljard gulden uitkomt. Dat is een groei die geen enkele andere Europese autofabrikant ons nadoet, aldus de topman. DaimlerChrysler benoemde afgelopen najaar BBDO Worldwide tot reclamenetwerk voor haar 2,4 miljard gulden tellende account. Daarvoor werd het nieuwe bureau PentaMark Worldwide opgericht.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in