Overslaan en naar de inhoud gaan

Cidermerk Strongbow geeft een drijvende boomgaard aan New York City

Bureau Cloudfactory voegt de daad bij het woord in internationale campagne voor het Heinekenmerk
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Nederlandse bureau Cloudfactory heeft een internationale campagne gemaakt voor Heinekens cidermerk Strongbow. Het ‘hogere’ doel van Strongbow is steden verrijken met natuur en anderen aansporen hetzelfde te doen. Dat beelden Coudfactory en regisseur Fredrik Bond uit in een kleurrijke film.

related partner content for mobile comes here

In de video 'A Nature Dream' zie je twee kunstenaars (Mary Mattingly en Christopher Guinet (Monsieur Plant)) die de natuur terugbrengen naar de stad. Het is een CGI-spektakel, waarbij een rivier vol appels door de straat stroomt en bomen uit het asfalt groeien.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Samen met Mattingly brengt Cloudfactory de missie van Strongbow in de praktijk. Vanaf 3 mei laten zij een drijvende boomgaard varen in New York. Op dat drijvende stukje natuur kunnen New Yorkers gratis appels kunnen plukken en eetbare planten proeven.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Het Nederlandse Cloudfactory is sinds begin vorig jaar het internationale bureau van Strongbow. Verder maakte het bureau ook de campagnes rondom cidermerk Apple Bandit en de wervingswebsite Go Places voor Heineken.

Credits:
Director: Fredrik Bond
Production company:  Sonny London
DOP:  Hoyte van Hoytema
Post production:  The Mill – Los Angeles
Edit House:  Marshall Street Editors, London
Music Track:  “It’s Oh So Quiet” (Hans Lang / Bert Reisfeld)
Recording Artist:  Davina Sowers
Geluid:  Ambassadors Amsterdam

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in