Check-in PR richt zich op de 'belevingsbranche'
Peter de Jonge en Eline van Nunen-Jansen hebben Check-in PR opgericht. De Jonge: 'We hebben gemerkt dat organisaties binnen de reisbranche behoefte hebben aan een frisse kijk op PR-beleid. Alle reden om ons met een andere aanpak te richten op uiteenlopende partijen binnen de zogenaamde "belevingsbranche".'
Belevingsbranche
Die branche betreft volgens Nunen-Jansen alle organisaties, initiatieven, start-ups en lifestyleproducten waar ‘beleving’ centraal staat. Bestemmingen en verkeersbureaus, maar ook hotels, eventlocaties, interieurconcepten, restaurants en lifestyleproducten die verbazing, een beleving of een speciaal gevoel creëren horen daarbij.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu
Opdrachtgevers
Opdrachtgevers zijn onder andere Spacebase; een online bookingplatform voor meetinglocaties en Retrome (aanbieder van vintage boetiekhotels in Barcelona en Rome).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid