Overslaan en naar de inhoud gaan

Check-in PR richt zich op de 'belevingsbranche'

Peter de Jonge en Eline van Nunen-Jansen zijn samen een content pr-bureau begonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Peter de Jonge en Eline van Nunen-Jansen hebben Check-in PR opgericht. De Jonge: &;We hebben gemerkt dat organisaties binnen de reisbranche behoefte hebben aan een frisse kijk op PR-beleid. Alle reden om ons met een andere aanpak te richten op uiteenlopende partijen binnen de zogenaamde "belevingsbranche".&;

related partner content for mobile comes here

Belevingsbranche
Die branche betreft volgens Nunen-Jansen alle organisaties, initiatieven, start-ups en lifestyleproducten waar ‘beleving’ centraal staat. Bestemmingen en verkeersbureaus, maar ook hotels, eventlocaties, interieurconcepten, restaurants en lifestyleproducten die verbazing, een beleving of een speciaal gevoel creëren horen daarbij. 

Opdrachtgevers
Opdrachtgevers zijn onder andere Spacebase; een online bookingplatform voor meetinglocaties en Retrome (aanbieder van vintage boetiekhotels in Barcelona en Rome).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in