Overslaan en naar de inhoud gaan

Campina en Epke Zonderland maken zich sterk voor gezonde voeding

De campagne start vandaag, vlak voordat het buitensportseizoen begint n zal zichtbaar zijn op televisie, online, in printmedia en in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een nieuwe campagne ‘Sterk met Campina’ moedigt Campina samen met Olympisch kampioen Epke Zonderland sportend Nederland aan om gezond te leven.

Carola Boer, Marketing Directeur FrieslandCampina Nederland: ‘In onze nieuwe campagne ‘Sterk met Campina’ brengen we beweging en goede voeding samen. Zuivel bevat belangrijke voedingsstoffen waardoor het prima past in een gezond eetpatroon. Samen met Epke Zonderland als ambassadeur willen we het verhaal over de kracht van zuivel delen met heel Nederland.’


related partner content for mobile comes here


 

Voeding speelt bij sporten een belangrijke rol. Als snack direct na het sporten zijn fruit en zuivel favoriet, zo stelt Campina op basis van onderzoek door PanelWizard.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in