Borsato in Univé-commercial
Marco Borsato is te zien in een nieuwe commercial van Univé.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het thema van de spot is 'niet voor jezelf leven'. 'Echte mensen laten in verschillende scènes zien dat het nog bestaat: spontaan zonder eigenbelang iets voor een onbekende doen', zo laat de verzekeraar weten. Een van die mensen is de zanger, die een handtekening uitdeelt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De commercial is in lijn met die uit het verleden zoals 'De vlieg', 'De haarspeld' en de 'Abe-commercial'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUnivé was al een van de partners in Marco Borsato's project 'Wit Licht'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid