Overslaan en naar de inhoud gaan

Bind mensen aan je merk met een slimme contentstrategie

Ontdek tijdens deze training hoe je het onderscheidend vermogen van je merk bepaalt en benadrukt met een scherpe contentstrategie
Partner
Versdenkers

-

Contentstrategie en brandstorytelling Versdenkers
Contentstrategie en brandstorytelling Versdenkers

Niet sales pitches, maar goede verhalen zorgen voor binding met je doelgroep. In deze tweedaagse training leer je jouw contentstrategie versterken met behulp van storytelling technieken. Zo bouw je aan het onderscheidend vermogen van je merk én leer je activerende, aansprekende content maken. Wanneer je contentstrategie stevig staat ga je concreet aan de slag met het plannen voor middelen en media. Je zet de strategie uit volgens de klantreis: brand awareness, keuzebepaling, conversie en customer loyalty. Voor elke stap ontwikkel je een plan in posts, blogs, video, podcasts of Instagram. Zo doe je strategisch inzicht op over hoe je slimme keuzes maakt binnen het landschap van social producing.

De eerstvolgende training vindt begin juni plaats in Rotterdam. Bezoek de website van Versdenkers voor meer informatie, actuele trainingsdata en aanmelden.

Datum: 4 en 11 juni of 6/13 augustus
Tijd: 10:00 - 16:00
Locatie: Versdenkers atelier in Rotterdam

Voor wie is deze training bedoeld?

Deze training is geschikt voor marketing en communicatie professionals, contentspecialisten en alle andere creatieven die in hun werk te maken hebben met merkstrategie en contentmarketing. Deze training wordt ook incompany verzorgd, eventueel in combinatie met strategisch advies.

De missie van Versdenkers

Versdenkers stimuleert strategische creativiteit in organisaties en bij professionals door middel van training, coaching en advies. Organisaties zijn vaak gericht op risicomijdend handelen. Daarom teamt Versdenkers met trainers die ook werken als acteur, kunstenaar, ontwerper of muzikant. Zij kijken vanuit onverwachte invalshoek naar de wereld en komen middels hun art practice tot nieuwe oplossingen. Door deze creativiteit strategisch in te zetten ontstaat ruimte voor innovatie.

Benieuwd naar onze andere trainingen? Oriënteer je op het aanbod op onze website of neem contact op voor maatwerk trajecten.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in