Artsen zonder Grenzen: leen je netwerk een dagje uit
Artsen zonder Grenzen (AzG) is een campagne begonnen waarbij social media worden inzet om aandacht te vragen voor noodhulp.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De organisatie vraagt mensen voor een dag hun profiel op Twitter, Facebook of LinkedIn te doneren. Op die manier wil AzG gebruik maken van het netwerk van de eigenaar om nieuws, foto's en videobeelden van haar werk in ontwikkelingslanden te verspreiden.
Geïnteresseerden kunnen hun profiel een dagje uitlenen via www.artsenzondergrenzen.nl. Volgens Fieke den Boer, onlinemanager bij AzG, willen veel mensen graag meer doen dan alleen geld geven. 'Dit is een laagdrempelige en eigentijdse manier om te laten zien dat je betrokken bent bij het werk van Artsen zonder Grenzen.'
De campagne - gemaakt door Lemz - loopt 6 weken, van 17 januari tot en met 28 februari. De tv-commercial is 4 weken te zien.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid