Ahold moet koninklijke waardigheid bewijzen
Ahold krijgt een jaar de tijd om aan te tonen dat het supermarktconcern het predikaat Koninklijk nog steeds waardig is. Dit volgt uit…
Voorheen kon een 'koninklijke' onderneming met een beschadigde reputatie al het predikaat worden ontnomen. Onder de nieuwe regels krijgt het beschadigde bedrijf een jaar de tijd om aan te tonen welke maatregelen het heeft getroffen om herhaling te voorkomen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ahold kreeg in 1987 het predikaat toegekend door koningin Beatrix bij gelegenheid van het 100-jarig bestaan. Sindsdien mag het concern zich als Koninklijke Ahold presenteren.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAhold kwam vorig jaar in opspraak door boekhoudschandalen rond dochterondernemingen in met name de Verenigde Staten en Scandinavië. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid