Aegon en Straad uit elkaar
Verzekeraar Aegon en Straad hebben besloten de samenwerking na drie jaar te beëindigen. Het bureau ontwikkelde in 2000 de campagne…
Directeur communicatie Nederland Jan Driessen van Aegon licht toe dat Aegon de krachten van de diverse business units en hun leveranciers wil gaan bundelen. ‘We gaan een klein bureaunetwerk vormen dat ons gaat helpen om geïntegreerde communicatie te maken. Een themacampagne is daarbij van belang.’ Momenteel oriënteert de verzekeraar zich op een mogelijke partner die ‘mogelijk gevonden kan worden in het huidige netwerk’. Volgens strategy director Gert Jan Timmer van Straad is Aegon ‘door bewegingen in de markt en de organisatie toe aan een nieuwe impuls die nog dichter bij de business ligt’. Daar is door beide partijen over gesproken. ‘Maar uiteindelijk verschilden we toch teveel van opvatting.’
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid