3sixtyfive organiseert SxSW-event
Voor wie het heeft gemist: 3sixtyfive praat klanten en relaties bij over alle trends en noviteiten op SxSW.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op 27 maart organiseert digital agency 3sixtyfive haar SXSW Update in de Lichtfabriek te Haarlem. Het wordt de derde keer dat de belangrijkste start-ups, trends en ontwikkelingen van South By SouthWest Interactive worden gepresenteerd. Dit jaar wederom in samenwerking met Adformatie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Al tijdens SXSW 2014 brachten Paolo Martorino en John Meulemans verslag uit vanuit Austin. Tijdens het event delen zij en externe sprekers hun ervaringen. Op het programma staat onder meer:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS- Digitale Disruptie, 100 keer sneller
- TV storytelling via Twitter
- The next Internet: Wearables
- Predictive Marketing - sneller dan realtime
- Offline Winkelen à la Amazon
- Anonimiteit en de nieuwe generatie sociale netwerken
- Top 10 startups 2014
Omdat bureaus massaal aanwezig waren op SxSW denkt 3sixtyfive dat het event vooral interessant is voor marketeers. Inschrijven kan via de site SxSW Update.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid