'10.000 emmers op een gloeiende plaat'
Plan Nederland wil met behulp van de campagne het Nederlandse publiek informeren over haar kindgerichte ontwikkelingswerk. Er staan advertenties in week- en maandbladen; daarnaast verschijnt de campagne op NS-stations en is zij te horen op de radio. De belangrijkste boodschap is dat Plan een internationale, kindgerichte ontwikkelingsorganisatie is, met een eigen aanpak op het gebied van ontwikkelingssamenwerking: ‘een goed plan werkt over de hele wereld.’
Plan werkt aan het verbeteren van de leefomstandigheden op grass root level. Kinderen worden bij de ontwikkeling van projecten altijd betrokken. De aanpak van Plan is ook altijd geïntegreerd. Alle projecten zijn in samenhang gericht op het verbeteren van de gezondheidszorg, het onderwijs, de directe leefomgeving en het inkomen, en op het stimuleren van bewustmaking en saamhorigheid.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & Milieu‘Een goed plan werkt over de hele wereld’ brengt de hele breedte van het werkveld van Plan onder de aandacht. De andere uitingen brengen de vijf werkterreinen van Plan onder de aandacht, door middel van prikkelende headings:
- Gezondheidszorg: 'Soms laten we kinderen huilen'
- Onderwijs: 'Een school is geen gebouw'
- Leefomgeving: '10.000 emmers op een gloeiende plaat'
- Inkomensverbetering: 'Van een koe kun je veel leren'
- Bewustmaking en saamhorigheid: 'Je krijgt meer terug dan je geeft'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid