Overslaan en naar de inhoud gaan

'10.000 emmers op een gloeiende plaat'

Plan Nederland – voorheen Foster Parents Plan – is een nieuwe campagne gestart. In de periode tot 15 juli geeft zij aan de hand van zes…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Plan Nederland wil met behulp van de campagne het Nederlandse publiek informeren over haar kindgerichte ontwikkelingswerk. Er staan advertenties in week- en maandbladen; daarnaast verschijnt de campagne op NS-stations en is zij te horen op de radio. De belangrijkste boodschap is dat Plan een internationale, kindgerichte ontwikkelingsorganisatie is, met een eigen aanpak op het gebied van ontwikkelingssamenwerking: ‘een goed plan werkt over de hele wereld.’

related partner content for mobile comes here

Plan werkt aan het verbeteren van de leefomstandigheden op grass root level. Kinderen worden bij de ontwikkeling van projecten altijd betrokken. De aanpak van Plan is ook altijd geïntegreerd. Alle projecten zijn in samenhang gericht op het verbeteren van de gezondheidszorg, het onderwijs, de directe leefomgeving en het inkomen, en op het stimuleren van bewustmaking en saamhorigheid.

‘Een goed plan werkt over de hele wereld’ brengt de hele breedte van het werkveld van Plan onder de aandacht. De andere uitingen brengen de vijf werkterreinen van Plan onder de aandacht, door middel van prikkelende headings:

  • Gezondheidszorg: 'Soms laten we kinderen huilen'
  • Onderwijs: 'Een school is geen gebouw'
  • Leefomgeving: '10.000 emmers op een gloeiende plaat'
  • Inkomensverbetering: 'Van een koe kun je veel leren'
  • Bewustmaking en saamhorigheid: 'Je krijgt meer terug dan je geeft'
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in