Overslaan en naar de inhoud gaan

YouTube zendt Olympische Spelen uit

YouTube gaat drie uur exclusieve beelden van de Olympische spelen uitzenden naar 77 verschillende landen waar de digitale beeldrechten nog…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beeldmateriaal van de Olympic Broadcasting Services, eigendom van het International Olympic Committee (IOC), zal door YouTube uitgezonden worden op een speciaal daarvoor bestemd kanaal. Timo Lumme, director of television, marketing services IOC: 'Voor het eerst in de geschiedenis van de Olymosche Spelen, zal het complete wereldwijde internet verslaggeving zijn. Zo bereiken we de jongere generaties sportfans die veel online zijn.'

related partner content for mobile comes here

Gebruikers in het Verenigde Koninkrijk en de Verenigde Staten en andere markten waar het IOC de rechten op digitale video on-demand beelden aan heeft verkocht, zullen de YouTube beelden niet kunnen zien. Het aantal kijkers wordt geschat op 200 miljoen, niet erg veel gezien het grote gebied wat bediend wordt. Maar juist in deze landen in het internet en online video nog niet zo wijd verspreid. Het IOC levert zo'n 500 a 800 sportfragmenten gedurende de Spelen en YouTube zal het kanaal gebruiken om advertentieruimte te verkopen, maar alleen aan Olympische sponsors. (Brand Republic)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in