Overslaan en naar de inhoud gaan

RLVNT ontwikkelt tikkie overdreven campagne voor Tikkie

Tikkie is een app waarmee jehet geld dat je hebt voorgeschoten terugvraagt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Om meer mensen te motiveren Tikkie te gebruiken, ontwikkelde RLVNT de campagne: ‘Met Tikkie blijft het feest!’ 

related partner content for mobile comes here

Bij Tikkie - onderdeel van ABN Amro - hoef je geen IBAN’s meer uit te wisselen, het werkt met elke bank en je vraagt gemakkelijk je geld terug via je mobiel. De app speelt ook in op de emotie, 'want met Tikkie worden memorabele momenten die je samen beleeft niet meer verstoord door een rekening die je hebt voorgeschoten'. 

In alle uitingen komen drie elementen terug: 1. het moment, 2. de reden waarom Tikkie iets voor jou is en 3. het gevoel dat je krijgt wanneer je met Tikkie je geld terugkrijgt. De campagne mocht dan ook een tikkie overdreven.



 

Credits

Strategie: Leila de Zwart & Jurgen Retra

Creatie: Imre Engbers & Mark Veldhuizen van Zanten

Projectmanagement: Karen Dresch

Videoproductie: Made.For.Digital

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in