Overslaan en naar de inhoud gaan

Jongen transformeert in 4 popdiva’s dankzij stijltang

Hilarische metamorfose voor Remington
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met ‘s werelds eerste stijltang met verende platen kun je jezelf in elke andere look veranderen. Dus zette SuperHeroes Amsterdam de nieuwe Remington Air Plates in de bos krullen van een nietsvermoedend model en creëerde vier extreme popdiva looks. Fashion fotograaf Colin Hill vereeuwigde het model in 4 prachtige portretten.

related partner content for mobile comes here

Ultieme makeover

Het perfecte team werd uitgenodigd om het model Joep onder handen te nemen. Het bestond uit haarstyliste Floor Kleyne, die onder andere werkt voor ELLE en Cosmopolitan. Visagiste Yo-Kaw Pat, ze is werkzaam voor diverse merken en magazines, zo blogt ze o.a. voor Vogue. En fashion stylist Inez Naomi ken je misschien van haar werk in Glamcult en Sicky Magazine.

From Dude To Diva

In de verschillende uitingen van de campagne laat Remington zien hoe je gemakkelijk 4 coole looks kan maken met de Air Plates. Want iedereen houdt er wel eens van om alles uit de kast te trekken voor een feestje of avondje uit. Op zulke momenten schuilt er een heuse ster in ieder van ons. Voor het grootste effect koos SuperHeroes voor een mannelijk model. En voor de verrassing werd hem ook niets verteld over het gewenste resultaat.

Tamara Kroon, Area Trade Marketing Manager Benelux bij Remington: 'Om onze laatste innovatie – AIR PLATES - te vieren en onder de aandacht te brengen, hebben we onze online campagnestrategie vernieuwd. We willen onze doelgroep inspireren, verrassen én een glimlach bezorgen. SuperHeroes sluit met hun online expertise en creative thinking perfect aan om dit samen met ons te realiseren.'

Online campagne

De campagne bestaat naast de portretten ook social content voor de online uitrol, waaronder korte video’s en behind the scenes beelden. GreatQuestion!, het digital first PR & social bureau van SuperHeroes, zorgt voor de uitrol van de campagne in de Benelux in de media en op social media. De campagne is deze week gestart en wordt via Facebook gepromoot in de Benelux.'

Credits

Concept: SuperHeroes Amsterdam
PR & social: GreatQuestion!
Campagne: From Dude To Diva
Creative director: Niek Eijsbouts
Creatives: Ola Syse, Christina Ta
Client: Tamara Kroon, Remington Benelux onderdeel van Spectrum Brands Benelux
Fotografie: Colin Hill
Regie & DOP: Mike Fugers
Edit & grading: Erik Verhulst
Muziek: Lieuwe Roonder
Haar styliste: Floor Kleyne
Make-up artist: Yo-Kaw Pat
Stylist: Inez Naomi

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in