
Raymon de Kruijff wordt per direct verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van DAN DNA, de data-unit van Dentsu Aegis Network. Hij vervult deze rol naast zijn huidige werkzaamheden als VP Customer Strategy bij Merkle, dat sinds 2017 onderdeel uitmaakt van Dentsu Aegis Network.
De aanstelling van De Kruijff heeft als doel om de verdere samenwerking tussen DAN DNA en Merkle te versterken.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandTeamleider Communicatie
KRO-NCRVBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepDe Kruijff: 'Data is de verbinder in de marketingfunnel. Zowel Merkle als DAN DNA gebruiken data om marketing persoonlijker en effectiever in te zetten. De media-data die DAN DNA tot haar beschikking heeft, is een belangrijke toevoeging aan de CRM-data die Merkle verwerkt voor haar klanten. Daarnaast hebben we beiden data-consultancy in huis. Dit kunnen we nu geïntegreerd aanbieden bij klanten over twee domeinen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee