Overslaan en naar de inhoud gaan

Prenner stapt op bij Cannes Lions

Franz Prenner treedt na negen maanden al weer terug als ceo bij het International Advertising Festival in Cannes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij trad begin dit jaar aan als opvolger van Romain Hatchuel, zoon van chairman Roger Hatchuel. Prenner vertrekt ‘om persoonlijke redenen’. Hij keert terug naar zijn geboorteland Oostenrijk, zegt woordvoerster Amanda Benfell tegen Adage Global. Roger Hatchuel neemt de rol als interim-ceo voor zijn rekening, terwijl er een lijstje van kandidaten wordt samengesteld. Onder Prenner werden voor het eerst DM-Lions uitgereikt. Zijn vertrek valt samen met de beschuldigingen aan het adres van Roger Hatchuel. Hij wordt van ‘maffia-achtige praktijken beschuldigd’ na zijn beslissing om uit commerciële overwegingen volgend jaar geen Duitse juryleden meer te accepteren bij het internationale Cannes-festival.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in