PostNL-dochter neemt belang in Scoupy
Postbedrijf PostNL heeft via zijn dochteronderneming Netwerk VSP een minderheidsbelang genomen in appmaker Scoupy.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Scoupy is het bedrijf achter de gelijknamige gratis app waarmee smartphonebezitters korting kunnen krijgen in onder meer winkels, cafés en restaurants.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Netwerk VSP houdt zich met name bezig met de huis-aan-huisbezorging van reclamedrukwerk, maar ziet de samenwerking als een goede aanvulling op zijn bestaande activiteiten op reclamegebied.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid