Philips verrast met media-competitie
Onlangs werd het creatieve account van Philips al overgeheveld van Euro-RSCG
naar DDB, zonder dat daar een competitie aan vooraf ging. Wie meedingen naar
Vacatures
Product Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagSenior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie Utrechthet media-account is niet bekend. Philips zou alle mediaplanning en inkoop
bij één internationaal netwerk willen onderbrengen en heeft gestipuleerd dat
er nergens conflicterende belangen mogen zijn.
Eerder werd de media georganiseerd op regionale basis. Toen Carat de Europese
belangen binnenhaalde in ‘96 waren de andere combattanten The Network (nu
MindShare), the Media Centre (nu MediaVest) en Initiative Media. Het
mediabureaunetwerk van Omnicom, waarvan DDB deel uitmaakt, is OMD.
Campaign citeert een Philips woordvoerder die zegt dat de beslissing in juni
moet zijn genomen. Volgens haar zijn vijf bureaunetwerken benaderd om
voorstellen te doen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid