Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips verrast met media-competitie

Electronicareus Philips organiseert een competitie rond haar media-account, door het blad Campaign geschat op een waarde van 600…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onlangs werd het creatieve account van Philips al overgeheveld van Euro-RSCG

related partner content for mobile comes here

naar DDB, zonder dat daar een competitie aan vooraf ging. Wie meedingen naar

het media-account is niet bekend. Philips zou alle mediaplanning en inkoop

bij één internationaal netwerk willen onderbrengen en heeft gestipuleerd dat

er nergens conflicterende belangen mogen zijn.

Eerder werd de media georganiseerd op regionale basis. Toen Carat de Europese

belangen binnenhaalde in ‘96 waren de andere combattanten The Network (nu

MindShare), the Media Centre (nu MediaVest) en Initiative Media. Het

mediabureaunetwerk van Omnicom, waarvan DDB deel uitmaakt, is OMD.

Campaign citeert een Philips woordvoerder die zegt dat de beslissing in juni

moet zijn genomen. Volgens haar zijn vijf bureaunetwerken benaderd om

voorstellen te doen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in