Overslaan en naar de inhoud gaan

Onder het motto 'Dekamarkt wordt scherper' start de super een spaaractie voor keukenmessen

Gedurende 15 weken kan er gespaard worden voor 'kwalitatief hoogwaardige keukenmessen van het design merk Thomas by Rosenthal Group'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aanstaande zondag 6 september geeft supermarktketen DekaMarkt het startschot voor een design keukenmessenactie. Klanten kunnen tot en met 19 december bij elke 10 euro aan boodschappen &;mespuntjes&; verdienen. Hiermee kan men sparen voor gratis messen van het design merk Thomas by .

related partner content for mobile comes here

Gedurende 15 weken kan er gespaard worden voor keukenmessen van het design merk Thomas by Rosenthal Group. De keuze bestaat uit 6 verschillende messen, waaronder een koksmes, broodmes en santoku mes. Verder behoren een messenslijper en messenblok tot het assortiment. Er hoeft, na het inleveren van een volle spaarkaart, niet bijbetaald te worden. Dit maakt het tot de grootste design messenactie die Nederland ooit gehad heeft.
 
Marketing manager Isabelle Beukert licht verder toe: &;DekaMarkt wordt scherper. Dit uit zich niet alleen in onze messenactie, maar dit ondersteunen we ook met onze vernieuwde weekfolder met meer inspiratie,  nog scherpere prijsacties en speciale weekstunts.&;

Dekamarkt is onderdeel van Detailresult, waaronder ook de supermarktketen Dirk valt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in