Onder het motto 'Dekamarkt wordt scherper' start de super een spaaractie voor keukenmessen
EOfHoNssA7RIPxgdzlto-uDOmSwMaXYy6hOH1SVNrQY.jpg
Aanstaande zondag 6 september geeft supermarktketen DekaMarkt het startschot voor een design keukenmessenactie. Klanten kunnen tot en met 19 december bij elke 10 euro aan boodschappen 'mespuntjes' verdienen. Hiermee kan men sparen voor gratis messen van het design merk Thomas by Rosenthal Group.
Gedurende 15 weken kan er gespaard worden voor keukenmessen van het design merk Thomas by Rosenthal Group. De keuze bestaat uit 6 verschillende messen, waaronder een koksmes, broodmes en santoku mes. Verder behoren een messenslijper en messenblok tot het assortiment. Er hoeft, na het inleveren van een volle spaarkaart, niet bijbetaald te worden. Dit maakt het tot de grootste design messenactie die Nederland ooit gehad heeft.
Marketing manager Isabelle Beukert licht verder toe: 'DekaMarkt wordt scherper. Dit uit zich niet alleen in onze messenactie, maar dit ondersteunen we ook met onze vernieuwde weekfolder met meer inspiratie, nog scherpere prijsacties en speciale weekstunts.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDekamarkt is onderdeel van Detailresult, waaronder ook de supermarktketen Dirk valt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid