Nominaties SpinAwards 2004 bekend


Bij de adverteerders is Heineken met zes nominaties absoluut koploper. Bij de bureaus heeft Qi, net als vorig jaar, de meeste nominaties: vijf. .bone komt op drie en Media Republic en Proximity op twee nominaties.
Alle genomineerden krijgen de kans om hun case persoonlijk toe te lichten tijdens de SpinAwards Day op 1 april in Media Plaza, Utrecht. De korte presentaties zijn voor iedereen gratis te bezoeken. De winnaars worden op 7 april bekend gemaakt tijdens de uitreiking van de SpinAwards in de Van Gendt Hallen in Amsterdam.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBestuurslid Huib Maaskant: ‘We horen al jaren dat het minder gaat in de communicatiebranche. De budgetten zouden te zeer onder druk staan om goed werk te maken. Als je kijkt naar de SpinAwards dan zie je een heel ander beeld. Het aantal inzendingen is hoger dan ooit te voren. En de cases zijn beter. Je merkt duidelijk dat interactieve marketingcommunicatie elk jaar professioneler wordt aangepakt.’
Het publiek mag dit jaar stemmen voor twee publieksprijzen: Publieksprijs Beste Website en Publieksprijs Beste Online Adverteerder. Voor beide prijzen heeft de vakjury een voorselectie gemaakt. Het stemmen loopt via de website van de SpinAwards: www.spinawards.nl.
De nominaties:
Beste banner:
- Iedereen is een Auto Trader (Auto Trader, .bone)
- NS International City Break (NS International, Rhincreations)
- Saint Tropez (Staatsloterij,.bone)
- Sensation White (KPN Mobiel Hi, Proximity) Beste website concept:
- Beukenlaan35 (Tina/Sanoma Uitgevers, Pixelpixies)
- BUUTVRIJ FOR LIFE (Buutvrij For Life, Rhinofly)
- Dit was het Nieuws (Tros, Syndicat)
- Dove Coach (Lever Fabergé Nederland, LEMZ)
- First8 (Different Colours Foundation, Clockwork)
- Mercedes-Benz Proef de C (Daimler Chrysler Nederland, Lost Boys)
- Omron NS series en Smart Active Parts (Omron, Inpact Interactive Agency)
- Qualis - Ruimte voor Kwaliteit (REMMS, PAPS.tv Audiovisual Presentations)
- Website Allerhande.nl (Albert Heijn, Fabrique)
- Surfbijbel.nl (Nederlands Bijbelgenootschap, Henk Dokter Creative Associates) Beste mobiele concept:
- ANWB Engin GO! Magazine (ANWB, Bookmark)
- InterActionWall op Dance Valley (Vodafone , @hand Communications)
- Nametones (Heineken Nederland BV, Qi)
- Nederlandse eerste mobiele tv-zender (Vodafone, Media Republic)
- SMS Wave (Smartwave bv, Uphill Battle innovation partnership) Beste vrije interactieve concept:
- EK Messenger Tab (Heineken Nederland BV, Qi )
- Olaf & Otto (Heineken Nederland BV, Qi )
- Sketch Studio (NPS/Het Klokhuis, IJsfontein Interactive Media)
- Spectalage (Heineken, Brand New Telly Industries) Beste totale online campagne:
- BeerTender (Heineken Nederland BV, Qi)
- Game Boy Advance Sp Tribal Edition (Nintendo of Europe, Mediamonks)
- Heineken EK campagne 2004 (Heineken Nederland BV, Qi)
- Pickwick Afternoon Spirit (Pickwick, .bone/FHV/BBDO/Framfab)
- Sms is de boodschap (KPN Mobiel Hi, Proximity) Beste Crossmedia campagne:
- AnderZorg Ziekenfond (AnderZorg (Menzis), La Comunidad)
- CV - Vingers in de lucht (Stichting Consument & Veiligheid, TBWA Interaction Company)
- Real Axe Babes (Lever Fabergé Nederland, Media Republic)
- SpecialBite (Special Bite, Special Bite BV) Innovatieprijs:
- Mobiel radio info channel (Vodafone, Triple IT)
- C-Majeur (NCRV, Stoneroos Interactieve Televisie)
- Nederlands eerste mobiel tv-zender (Vodafone, Media Republic)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid