Overslaan en naar de inhoud gaan

Liever surfen dan alcohol en sex

Zo'n 29% van de internetgebruikers stopt liever met alcohol, roken, winkelen en seks, dan het zoeken op het internet te moeten missen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat staat te lezen in een MSN-rapport gebaseerd op een online onderzoek, waaraan wereldwijd meer dan 26.000 MSN-gebruikers meewerkten, waarvan 1124 in Nederland. De steekproef geeft antwoord op de vraag hoe en waarom het zoeken op het internet onderdeel van ons dagelijks leven is gaan uitmaken.

related partner content for mobile comes here

De grootste frustratie van de Nederlanders is nog altijd de traagheid van het net en de irrelevante zoekresultaten die dat oplevert. Wat ons land betreft, kwamen de volgende resultaten naar voren:-De top 5 van onderwerpen waar het meest naar gezocht wordt op internet bestaat uit entertainment (45 procent), vakantie en reizen (44 procent), vrije tijd (39 procent), spelletjes en grappen (38 procent) en werk (32 procent).

-53,5 procent eet niets en 18 procent drinkt niets tijdens het surfen -43 procent heeft op het internet een hobby, vriend of partner gevonden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in