Overslaan en naar de inhoud gaan

Histor komt met mobiele website

Histor lanceert de mobiele versie van Histor.nl. Vanaf nu kun je je dus overal laten informeren over verfkleuren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Histor lanceert de mobiele versie van . Vanaf nu kun je je dus overal laten informeren over verfkleuren.

related partner content for mobile comes here

Histor noemt het iets anders: het merk wil tegemoet te komen aan ‘de belangrijke lifestyle trend voor 2011: persoonlijke expressie’.

Op de mobiele site tips over kleur, styling en verfkeuze. Ook is het mogelijk uit te rekenen hoeveel liter verf er voor een klus nodig is, en waar het dichtstbijzijnde verkooppunt is.

Trends

Histor onderzocht de trends in kleur en verf, en vond dat Nederlanders in 2011 niet langer willen opgaan in de massa, maar uniek willen zijn.

De vraag naar op maat gemaakte producten en diensten wordt steeds groter. Mensen verzamelen en koesteren producten in huis die emotionele waarde hebben, zoals souvenirs, erfstukken en kunst.

Daarnaast wil de consument een belangrijke rol spelen in het creatieve proces. Overal en op elk moment kun je je laten inspireren en je wilt dit direct kunnen delen of omzetten in een concreet plan. Thus… de mobiele website van Histor als antwoord op een flexibele levensstijl.

De mobiele website komt in navolging van de Histor Color Studio iPhone applicatie, die in 2010 gelanceerd werd.

Met deze applicatie kun je foto’s maken van inspirerende zaken die je onderweg tegenkomt. De applicatie zoekt er vervolgens de juiste kleurcombi bij.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in