Histor komt met mobiele website


Histor lanceert de mobiele versie van Histor.nl. Vanaf nu kun je je dus overal laten informeren over verfkleuren.
Histor noemt het iets anders: het merk wil tegemoet te komen aan ‘de belangrijke lifestyle trend voor 2011: persoonlijke expressie’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp de mobiele site tips over kleur, styling en verfkeuze. Ook is het mogelijk uit te rekenen hoeveel liter verf er voor een klus nodig is, en waar het dichtstbijzijnde verkooppunt is.
Trends
Histor onderzocht de trends in kleur en verf, en vond dat Nederlanders in 2011 niet langer willen opgaan in de massa, maar uniek willen zijn.
De vraag naar op maat gemaakte producten en diensten wordt steeds groter. Mensen verzamelen en koesteren producten in huis die emotionele waarde hebben, zoals souvenirs, erfstukken en kunst.
Daarnaast wil de consument een belangrijke rol spelen in het creatieve proces. Overal en op elk moment kun je je laten inspireren en je wilt dit direct kunnen delen of omzetten in een concreet plan. Thus… de mobiele website van Histor als antwoord op een flexibele levensstijl.
De mobiele website komt in navolging van de Histor Color Studio iPhone applicatie, die in 2010 gelanceerd werd.
Met deze applicatie itunes.apple.com/nl/app/histor/id377005068?mt=8 kun je foto’s maken van inspirerende zaken die je onderweg tegenkomt. De applicatie zoekt er vervolgens de juiste kleurcombi bij.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid