Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 5 genomineerden voor Marketing Talent of the Year

Vijf marketingtalenten van 3D Hubs, Sanoma, The Hague & Partners, Pink Elephant en T-Mobile maken kans. De winnaar wordt 26 maart bekend.
Erica van Vonderen-Hahn
Erica van Vonderen-Hahn

Marketing Talent of the Year is een van de prijzen die wordt uitgereikt tijdens de Dutch Marketing Awards, georganiseerd door Adformatie, NIMA en PIM. De jury - Yvonne Nassar (RAI & voorzitter PIM), Erik Hoogenhout RM (CMS), Ine Stultjens (Auping), Brecht Janssen (Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF) en Susanne van Nierop (Adformatie) - heeft gebaseerd op prestaties in 2019 de volgende vijf mensen genomineerd (in alfabetische volgorde): 

related partner content for mobile comes here

- Ferdinand Götzen (3D Hubs)
Mandy Groenewegen (The Hague & Partners)
- Boris Helleman (T-Mobile)
- Thijs Lamers (Pink Elephant)
- Michiel Muller (Sanoma/Donald Duck)

Het Marketing Talent of the Year is niet ouder dan 30 jaar en heeft een bewezen bijdrage geleverd aan een succesvolle campagne. Het talent laat van zich horen, in blogs, op sociale media, op bijeenkomsten en heeft een visie op het vak. In 2019 won Erica van Vonderen-Hahn van Basic-Fit de award.

De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de Dutch Marketing Awards op 26 maart in het KIT Amsterdam. De presentatie van de show is dit jaar in handen van Rik van de Westelaken. Tijdens de Dutch Marketing Worden ook prijzen uitgereikt voor Marketeer of the Year, Marketing Company of the Year, Scale up of the Year, Start up of the Year, Transformer of the Year en Internal Branding Company of the Year. De nominaties voor de company-awards worden binnenkort bekendgemaakt. 

De nominaties voor Marketeer of the Year werden vorige week bekendgemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in