Overslaan en naar de inhoud gaan

City Box wil A-merk zijn

De aanbieder van opslagruimte onderging een rebranding en herpositionering.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

City Box, aanbieder van opslagruimte wil zich positioneren als A-merk en niet langer het imago van prijsvechter hebben.

related partner content for mobile comes here

Zowel het logo, de pay-off, het interieur en exterieur van het hoofdkantoor, de bedrijfskleding, de signing van de vestigingen en het interieur en exterieur van de pilotvestiging in Den Bosch zijn onder handen genomen.

Klantgeoriënteerd

City Box wil niet langer productgeoriënteerd zijn, wel klantgeoriënteerd. De doelgroep werd hiervoor onder de loep genomen. Het grootste aandeel huidige huurders maakt gebruik van City Box tijdens een verbouwing of verhuizing. Maar een grote potentiële doelgroep vormen de mensen die structureel (extra) bergruimte nodig hebben. Ook het zakelijke segment is voor City Box een groeimarkt. Deze groepen zijn volgens het bedrijf gevoelig voor service, kwaliteit en gemak. City Box besloot zich te positioneren als A-merk.

Studio Babette Porcelijn vertaalde de visie van City Box naar een strategie en communicatiemiddelen.

Drie pakketten

City Box wil in het hele traject rond een verhuizing of opslag van dienst kunnen zijn en service leveren. Zo werden pakketten bedacht die aansluiten bij de verschillende momenten waarop iemand opslagruimte nodig kan hebben. Dat zijn een Basispakket, een Kluspakket en de meest uitgebreide, het Ontzorgpakket.

In de pilotvestiging in Den Bosch worden in de receptie producten verkocht die op dat soort momenten handig zijn. Voor zakelijke huurders zijn er ook kantoor- en postartikelen te koop. Bovendien is in bijna alle vestigingen een servicepunt van deBuren.nl geopend. Dat moet City Box geschikt maken voor eigenaren van webwinkels die vanuit de opslag van hun producten direct de logistieke afhandeling kunnen regelen.

Servicecentrum

In het nieuwe Servicecentrum speelt de belevingswereld van de klant ook een prominente rol. Naast hoogwaardige materialen werden ook tweedehands elementen, bouwmaterialen en karton in het interieur verwerkt. Een balie van gestapelde verhuisdozen, verschillende in één kleur gespoten stoeltjes, lamparmaturen van porseleinen kopjes en karton, oude elpees als tafelblad en Perzische tapijten verwijzen naar de wereld van verhuizen, verbouwen of het opslaan van dierbare spullen.

Website

De website werd in samenspraak met Studio Babette Porcelijn, City Box en bureau Basic Orange aangepast. De mogelijkheid wordt ontwikkeld om online al de meeste stappen te regelen.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in