Overslaan en naar de inhoud gaan

Carolien Hulstman-de Wit maakt carrière-move binnen Ikea

Hulstman-de Wit was drie jaar country marketing manager bij Ikea, nu wordt ze communications manager bij de investeringstak van Ikea.
Carolien Hulstman-de Wit
Carolien Hulstman-de Wit
Carolien Hulstman-de Wit
Carolien Hulstman-de Wit

Carolien Hulstman-de Wit gaat per september aan de slag gaan als communications business manager – kortweg communications manager - in het management team van Ingka Investments. Dat is de wereldwijde investeringstak van Ingka Group, de grootste franchisenemer en exploitant van Ikea. Nog wel communicatie dus, maar geen marketing en retail meer, zoals in haar positie van country marketing manager Ikea, die ze bijna drie jaar lang vervulde. Ook daarvoor bekleedde Hulstman-de Wit functies bij Ikea die meer of minder met marketing en/of communicatie te maken hadden. Ze begon eind 2004 bij Ikea als advertising coordinator.

related partner content for mobile comes here

Hulstman-de Wit over haar nieuwe baan: ‘We houden ons bij Ingka Investments bezig met impactvolle investeringen met als doel de langetermijngroei en financiële zekerheid van Ingka Group en het ondersteunen van Ikea. Bijvoorbeeld door overnames van en investeringen in innovatieve bedrijven, hernieuwbare energie, vastgoed, financiële markten, circulariteit en bosgebieden draagt Ingka Investments bij aan de transformatie van Ikea, verkleinen we onze klimaatvoetafdruk terwijl we een positieve impact op de samenleving te hebben.’

Merkpositionering versterken

Hulstman-de Wit spreekt van ‘een waanzinnig interessante tak’ waar ze vanuit haar nieuwe rol zal bijdragen aan het versterken van de wereldwijde merkpositionering van Ikea.

Tijdelijke vervanging

Zolang er gezocht wordt naar een nieuwe country marketing manager Ikea, zal Brigit Moens – nu integrated media manager van Ikea Nederland - de functie op interimbasis invullen. De sollicitatieprocedure voor de aanstelling van Hulstmans opvolger loopt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in