Overslaan en naar de inhoud gaan

Arno de Jong benoemd tot chief customer officer Nederlandse Loterij

CMO Arno de Jong wordt chief customer officer van de Nederlandse Loterij en treedt toe tot de Raad van Bestuur van de kansspelorganisatie.
Arno de Jong
Arno de Jong

Arno de Jong is benoemd tot chief customer officer van Nederlandse Loterij. In die functie treedt hij ook toe tot de Raad van Bestuur van de kansspelorganisatie, die al bestond uit CEO Arjan Blok en CFRO Jet Roos-van Aerssen.  
 
Alexander Pechtold, voorzitter van de Raad van Commissarissen van Nederlandse Loterij: 'Ons aanbod van aantrekkelijke en veilige kansspelen via verschillende kanalen is continu in ontwikkeling. Met Arno de Jong als CCO in het dagelijks bestuur van Nederlandse Loterij zetten we onze speler nog nadrukkelijker centraal in de organisatie. Zodat we ook in de toekomst – zowel digitaal als in de winkel – leidend en onderscheidend blijven. Arno is met zijn ondernemende en creatieve geest de aangewezen persoon om Nederlandse Loterij te begeleiden in de gewenste doorontwikkeling.'
 

related partner content for mobile comes here

Arno de Jong werkt sinds 2016 voor Nederlandse Loterij als Chief Marketing Officer. Daarvoor was hij onder meer directeur marketing van De Lotto, de organisatie die in 2016 fuseerde met De Nederlandse Staatsloterij tot Nederlandse Loterij. Onder leiding van De Jong ontwikkelde de marktpositie van Nederlandse Loterij zich exponentieel en won Nederlandse Loterij vele vakprijzen, waaronder vier Gouden Loeki’s voor de commercials van de Staatsloterij Oudejaarstrekking.  
 
De Jong is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor de klantstrategie, de spelmerken en het integrale commerciële beleid van Nederland loterij. Het betreft een uitbreiding van de functie, de functie-omschrijving van CMO vervalt. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in