Overslaan en naar de inhoud gaan

Bart ten Tije van Ogilvy & Mather Amsterdam naar Discovery Networks Benelux

Hij begint op 1 februari als Director Creative Team.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bart ten Tije wordt eindverantwoordelijk voor de creatieve ontwikkeling en uitvoer van de zenderpromotie, zendervormgeving en de marketingcampagnes van de merken Discovery Channel, TLC, ID, Eurosport & Dplay. Daarnaast gaat hij de dagelijkse leiding op zich nemen van het creative team dat bestaat uit motion graphic designers, graphic designers, promo producers en productie coördinatoren. Ten Tije rapporteert aan VP Country Manager Alco de Jong en maakt deel uit van het managementteam.

Ten Tije was sinds 2014 strategy director bij Ogilvy & Mather Amsterdam. In deze functie was hij onder andere verantwoordelijk voor de creatieve merkstrategie van Nestlé. Hiervoor heeft hij verschillende bureaufuncties bekleed bij Initiative, DigitasLBi, Isobar en IPG Mediabrands.

related partner content for mobile comes here

Alco de Jong: “Bart heeft een zeer brede media-, merk- en marketing achtergrond en weet hoe hij mensen en merken moet verbinden. Zijn ruime ervaring op het gebied van strategie & creatie is een toegevoegde waarde voor ons team en het verder uitbouwen van onze merken in deze competitieve tijd. De aanstelling van Bart is tevens volledig in lijn met de investeringen die we doen om verder te groeien als mediabedrijf. Ik kijk uit naar onze samenwerking”.

Bart ten Tije: &;Na bijna tien jaar aan bureauzijde is het een bewuste keuze om weer te gaan werken voor een media entertainment bedrijf. Discovery Networks voert prachtige merken en brengt unieke content. Ik was al fan en nu helemaal natuurlijk. Ik vind het een voorrecht om samen met het creatieve team mede verantwoordelijk te mogen zijn voor de ontwikkeling van de zenders en het netwerk.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in