Amsterdam citymarketing: "Red Light Fashion"
Hoe je van een probleem een kans kan maken. Ben zelf tegen te betutteling op de Wallen in Amsterdam, maar de oplossing die de gemeente heeft voor de vrijgekomen panden, gaat een sterke marketing PR case worden. Las er net een leuk stuk over op www.good2b.nl.
Wat was ook al weer aan de hand. Na verschillende ramen en recent Yab Yum die van de gemeente dicht moesten, ontstond de vraag "Wat nu?". Nu is Amsterdam rond de Fashion Week al actief met mode. Opmerkelijk dat dat de stad een link zag tussen de beroemde "Red Light District" en de promotie van mode industrie.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisWat zijn de plannen? Op de Wallen komt er nu plaats voor winkels en etalages van Nederlands meest veelbelovende modetalenten. Vanaf 19 januari kun je daar een jouw outfits gaan shoppen midden tussen de meisjes van plezier. De opening wordt o.a. verricht door wethouder Lodewijk Asscher en bekend mode-illustrator Piet Paris. De verschillende modeblogs hebben het er massaal over.
Enkele designers die meedoen: Bas Kosters, Jan Taminiau, Daryl van Wouw, Edwin Oudshoorn, Roswitha van Rijn en Mada van Gaans.
Wat vinden jullie molbloggers. Een sterk staaltje citymarketing? Of heel onhandig om de Wallen hiervoor te gebruiken?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid