Overslaan en naar de inhoud gaan

Swiss Sense onthult droomcampagne in samenwerking met DEPT®

Swiss Sense lanceert in samenwerking met DEPT® hun nieuwste crossmediale 360º-campagne: Doen wat je droomt, begint met een goed bed.
Partner
DEPT®

Wij zijn een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 4.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com 

Swiss Sense onthult droomcampagne in samenwerking met DEPT®
Swiss Sense onthult droomcampagne in samenwerking met DEPT®

Swiss Sense lanceerde vorige week hun nieuwste crossmediale 360º-campagne: Doen wat je droomt, begint met een goed bedDEPT®, de nieuwe lead agency van de slaapspecialist, ontwikkelde de merkcampagne.

Deze campagne benadrukt niet alleen het belang van een goede nachtrust voor een ontspannen slaap, maar juist hoe dit bijdraagt aan alles wat je overdag wilt realiseren. Swiss Sense gelooft dat een goede nachtrust mensen helpt om overdag energie te hebben om te doen wat jij belangrijk vindt.

Doen wat je droomt, begint met een goed bed, wordt aangevoerd door een tv-commercial die in combinatie met radio, online video, verschillende social ads en instore bij een brede doelgroep bekend wordt gemaakt.

“Met de ‘Doen wat je droomt’-campagne laten we zien dat een goede nachtrust helpt om overdag de dingen te doen die jij belangrijk vindt en je dromen waar te maken. Wat die dromen zijn, is voor iedereen anders. Dat sluit aan bij onze missie om mensen in staat te stellen hun beste zelf te zijn door goed te slapen. Met deze campagne maken we dat nu nog meer zichtbaar”, zegt Yvonne van den Elzen – van Beuningen, Manager Communicatie en Content bij Swiss Sense. “De boodschap wordt door onze samenwerking met DEPT® fris en aantrekkelijk overgebracht.”

“Swiss Sense is natuurlijk een klant van onze dromen: een breed, bekend merk met hoogwaardige producten. In het concept spelen we met camera movement om de connectie tussen dag en nacht in beeld te brengen. Regisseur Robbert Doelwijt Jr. voelde precies aan wat er nodig was om dit naar een hoog niveau te tillen”, zegt Lisa Kapan, senior copywriter bij DEPT®. 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

Wij zijn een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 4.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in