Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Schoonenberg: ‘Horen zoals je nog nooit hebt gezien’

Christiane Palha, de voormalig prima ballerina van het Nationaal Ballet is het gezicht van het merk.
Voormalig Prima Ballerina Christiane Palha
Voormalig Prima Ballerina Christiane Palha
© Schoonenberg
Voormalig Prima Ballerina Christiane Palha
Voormalig Prima Ballerina Christiane Palha
© Schoonenberg

Schoonenberg lanceert de campagne ‘Horen zoals je nog nooit hebt gezien’ (bureau: Indie). De commercial vloeit voort uit een nieuwe positionering. Schoonenberg daarover: ‘Met de allernieuwste technieken en een compleet nieuw winkelconcept gericht op experience, willen we de drempel verlagen voor “ear-care”.’

related partner content for mobile comes here

Christiane Palha, de voormalig prima ballerina van het Nationaal Ballet is het gezicht van het merk.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Schoonenberg_TVC_35sec_Innovatie

Credits

Creative Agency: Indie Amsterdam

Producer bureau: Robert Roosenstein

Eind-verantwoordelijke bureau: Daniëlle Jonk

Eind verantwoordelijke klant: Martijn de Weerdt, Arthur Romijn

Produktiemaatschappij: Ambassadors

Regisseur: Stephanie Pistel

Producer: Sander Heeroma

D.O.P: Floris van der Lee

Off-line editor: Bram Koopmans

On-line editor: Ambassadors

Colorist: Georgie Balatoni

Geluidstudio: Alfred Klaassen / Jacco Lenstra

VO Derek de Lint

Muziek: Performed by – The Penguin Café Orchestra

Written by – Simon Jeffes

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in