Overslaan en naar de inhoud gaan

Foodwatch richt pijlen op merken die stiekempjes minder inhoud bieden

Dit jaar alleen krimpflatie-acties genomineerd voor Gouden Windei. Kanshebbers zijn AH, Liga, Danerolles, Knorr, Nescafé, Hertog, en Milka.
windei
nominaties gouden windei
windei
nominaties gouden windei

Voedselwaakhond Foodwatch heeft zijn pijlen dit jaar bij de Gouden Windei-verkiezing gericht op merken die stiekem minder waar of kwaliteit bieden voor hetzelfde geld. Merken maken nog volop gebruik van zogeheten krimpflatie, beknibbelflatie of ‘kwaliflatie, tot grote ergernis van consumenten.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in