Overslaan en naar de inhoud gaan

Een zoektocht naar koopgeluk

Een branded content campagne die de awareness en overweging onder de doelgroep doet vergroten
Partner
DPG Media

Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Lees meer

Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Lees minder
beeld aegon hypotheek case
Aegon hypotheek
beeld aegon hypotheek case
Aegon hypotheek

Doelstelling

Een branded content campagne ontwikkelen die de awareness en overweging met betrekking tot een Aegon Hypotheek onder de doelgroep doet vergroten.

Uitwerking

Een informatieve en inspirerende campagne: ‘Mijn zoektocht naar koopgeluk’. O.a. influencers Annic Ten Duis en vtwonen stylist Frans Uyterlinde helpen de doelgroep het hoofd koel te houden en in alle rust op zoek te kunnen gaan naar hun droomhuis. Centraal binnen de campagne staat het speciale Aegon stappenplan. 7 stappen die je helpen bij het bemachtigen van je droomhuis. Van de juiste voorbereiding, het uitbrengen van een bod, tot het regelen van de hypotheek.

Naast de inzet van influencers Annic en Frans, inspireerde we de doelgroep door middel van content doorvertalingen, online artikelen, advertorials en contentblocks via de meest relevante merken.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Aegon Hypotheek videocase

Resultaten

De campagne bracht Aegon prachtige resultaten op en is met recht, zeer succesvol te noemen.

Zo zijn er 420.939 personen in aanraking gekomen met Aegon Hypotheek, door o.a. een overperformance van 90% op online article views. Ruim 42.000 personen klikten door naar Aegon website voor meer informatie (overweging Aegon Hypotheek).

'Van creatief idee tot media-inzet en projectmanagement: op alle vlakken hebben we heel fijn samengewerkt met DPG Media'

Marise Sperling, projectmanager merkcampagnes & contentstrategie Aegon

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DPG Media

Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Lees meer

Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in