Een zoektocht naar koopgeluk
Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.
Lees meerWij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.
Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.


Doelstelling
Een branded content campagne ontwikkelen die de awareness en overweging met betrekking tot een Aegon Hypotheek onder de doelgroep doet vergroten.
Uitwerking
Een informatieve en inspirerende campagne: ‘Mijn zoektocht naar koopgeluk’. O.a. influencers Annic Ten Duis en vtwonen stylist Frans Uyterlinde helpen de doelgroep het hoofd koel te houden en in alle rust op zoek te kunnen gaan naar hun droomhuis. Centraal binnen de campagne staat het speciale Aegon stappenplan. 7 stappen die je helpen bij het bemachtigen van je droomhuis. Van de juiste voorbereiding, het uitbrengen van een bod, tot het regelen van de hypotheek.
Naast de inzet van influencers Annic en Frans, inspireerde we de doelgroep door middel van content doorvertalingen, online artikelen, advertorials en contentblocks via de meest relevante merken.
Resultaten
De campagne bracht Aegon prachtige resultaten op en is met recht, zeer succesvol te noemen.
Zo zijn er 420.939 personen in aanraking gekomen met Aegon Hypotheek, door o.a. een overperformance van 90% op online article views. Ruim 42.000 personen klikten door naar Aegon website voor meer informatie (overweging Aegon Hypotheek).
'Van creatief idee tot media-inzet en projectmanagement: op alle vlakken hebben we heel fijn samengewerkt met DPG Media'
Marise Sperling, projectmanager merkcampagnes & contentstrategie Aegon
Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.
Lees meerWij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.
Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid