Overslaan en naar de inhoud gaan

Bumble-campagne zet herkenbare datingmomenten centraal

Er is geen goede of foute manier om te daten, luidt de boodschap van de video.
Bumble
© Bumble
Bumble
© Bumble

Datingapp Bumble zet in een nieuwe videoreclame de herkenbare momenten tijdens het daten centraal. Van je datingprofiel doornemen met vrienden en vriendinnen, de eerste keer koken voor je date en de eerste keer blijven slapen. Maar ook: de dates die 'gewoon gezellig' waren maar op niets uitliepen. De video is gemaakt in samenwerking met 72andSunny Amsterdam en focust op hoe een vrouw het daten ervaart. 

related partner content for mobile comes here

Niet verwonderlijk aangezien Bumble een datingapp is waarop vrouwen het initiatief moeten nemen. Als een man en een vrouw matchen, kan alleen de vrouw als eerste een berichtje sturen en dient zij dit binnen 24 uur te doen.

Daten als proces

De campagne draagt de naam 'Fall in love with dating' en gaat in de komende weken live in Nederland en zeven andere Europese landen. 

Bumble zegt met de campagne vrouwen te willen inspireren om het daten te zien als een plek voor zelfontdekking en verkenning, en dat er geen goede of manier is om te daten. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in