Bumble-campagne zet herkenbare datingmomenten centraal


Datingapp Bumble zet in een nieuwe videoreclame de herkenbare momenten tijdens het daten centraal. Van je datingprofiel doornemen met vrienden en vriendinnen, de eerste keer koken voor je date en de eerste keer blijven slapen. Maar ook: de dates die 'gewoon gezellig' waren maar op niets uitliepen. De video is gemaakt in samenwerking met 72andSunny Amsterdam en focust op hoe een vrouw het daten ervaart.
Niet verwonderlijk aangezien Bumble een datingapp is waarop vrouwen het initiatief moeten nemen. Als een man en een vrouw matchen, kan alleen de vrouw als eerste een berichtje sturen en dient zij dit binnen 24 uur te doen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaten als proces
De campagne draagt de naam 'Fall in love with dating' en gaat in de komende weken live in Nederland en zeven andere Europese landen.
Bumble zegt met de campagne vrouwen te willen inspireren om het daten te zien als een plek voor zelfontdekking en verkenning, en dat er geen goede of manier is om te daten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid