Overslaan en naar de inhoud gaan

Basic-Fit lanceert ‘Make Fitness a Basic’

De fitnessketen spreekt van een vernieuwde communicatiestrategie.
‘Make Fitness a Basic’
‘Make Fitness a Basic’
‘Make Fitness a Basic’
‘Make Fitness a Basic’

Basic-Fit komt in vijf Europese landen met de campagne ‘Make Fitness a Basic’. De campagne moet verandering brengen in het gegeven dat we – ondanks dat we weten dat beweging een essentieel onderdeel van ons leven is om gezond te blijven - niet altijd de motivatie vinden om te blijven gaan. Het idee is om een andere uitleg te geven aan het woord ‘basic’. Basic-Fit: ‘We vernieuwen onze communicatiestrategie.’ (Bureau: Dept.)

related partner content for mobile comes here

 

Campagne Basic-Fit | Wat je reden ook is. Maak van fitness een basic.

Connotatie

Een andere uitleg van het woord basic? Basic-Fit: ‘De connotatie van het woord “basic” wordt verschoven van value-for-money naar essentieel; fitness en beweging moeten volgens ons als een basic onderdeel van het leven gezien worden. De campagne maakt duidelijk dat je niet de beste of de sterkste hoeft te zijn, zolang je maar in deze basisbehoefte voorziet.’

De campagne is momenteel overal te zien, van tv en radio tot online video, social media en buitenreclame.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in