Overslaan en naar de inhoud gaan

Animatiefiguur ‘Aaf’ (met de stem van Karin Bloemen) is nieuwe gezicht van Trekpleister

Het nieuwe reclameconcept moet Trekpleister positioneren als voordeeldrogist met aandacht voor de klant.
'Aaf zet altijd nét dat stapje extra om haar klanten te helpen'
'Aaf zet altijd nét dat stapje extra om haar klanten te helpen'
'Aaf zet altijd nét dat stapje extra om haar klanten te helpen'
'Aaf zet altijd nét dat stapje extra om haar klanten te helpen'

‘Waar kunnen we je blij mee maken?’ Dat is de nieuwe pay-off van Trekpleister die duidelijk moet maken dat bij Trekpleister elke klant - van jong tot oud - aandacht verdient. De pay-off is ingebed in een nieuw reclameconcept (bureau: DDB Amsterdam), waarbij gekozen is voor – en zo vaak zien we dat niet – animatie. In het construct is de hoofdrol voor winkelmanager ‘Aaf’. Zij is dan ook het nieuwe (geanimeerde) gezicht van de drogistketen. Karin Bloemen spreekt de stem van Aaf in. Dit is de eerste commercial: 

related partner content for mobile comes here

Trekpleister , waar kunnen we je blij mee maken?

Brenda Smith, bij A.S. Watson eindverantwoordelijk voor de marketing van Kruidvat en Trekpleister, zegt dat die belofte van ‘aandacht geven’ niet alleen zichtbaar zal zijn in alle Trekpleister-communicatie. ‘Met de nieuwe merkstrategie wordt het ook meer impliciet gekoppeld aan ons merk. Want aandacht moet je vooral vóelen. Met Aaf krijgt de merkbelofte van Trekpleister een vriendelijk, behulpzaam en vrolijk gezicht.’

Aaf als verpersoonlijking van Trekpleister

Trekpleister: ‘Aaf staat symbool voor alles waarvoor Trekpleister staat. Ze werkt al tien jaar bij Trekpleister in een fijne en gezellige buurt en kent bijna al haar klanten. Aaf is vriendelijk, toegankelijk, deskundig, neemt de tijd en zet altijd nét dat stapje extra om haar klanten te helpen, of ze nu 8 jaar of 80 jaar zijn. Ze doet dit met veel speelsheid en een lach en dat is precies wat klanten ook in de medewerkers van Trekpleister waarderen. Aaf levert, net als de medewerkers in de winkels, elke dag weer het bewijs onder het motto “Waar kan ik je blij mee maken?”’

Start campagne

De stem van ‘La Bloemen’ is maandag 3 juli voor het eerst te horen in de nieuwe tv-commercial en op de radio. Daarnaast is ‘Aaf’ zichtbaar in alle communicatie-uitingen van Trekpleister: van de huis-aan-huis folder, nieuwsbrief, website en social media tot de point-of-sale materialen op de winkelvloer.

Credits:

Adverteerder: Trekpleister

Reclamebureau: DDB Amsterdam & Eigen Fabrikaat

Design, animation & production studio: WhooHoo!

Mediabureau: EssenceMediacom

Geluid: Earforce

Management Karin Bloemen: Entertainment-NL

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in